vineri, 1 octombrie 2010

începe licart

şi ca de obicei înscriu şi pe urmă 
mă trezesc că stai că trebuia să o pun pe aia nu pe asta 
la poezie teehee

aiaiai doamne.

am trecut azi pe lângă un om care plângea şi m-a emoţionat incredibil de mult aşa, interior; chiar dacă sunt în mare aceeaşi persoană, s-a schimbat puţin din suflet în ceva negru şi trist. şi nu numai din cauza asta. 
când zici toamnă nu te gândeşti doar la frunze perfect colorate după dispoziţia muşchilor tăi de visător. toamna îţi trage-n freză tot chefu' când nu te aştepţi, pentru că e de fapt foarte urâcioasă şi invidioasă că noi oamenii suntem capabili de a transmite ceva vesel când ea nu face altceva decât să transforme ştiinţa crengii uscate într-o teză lacrimogenă de literatură concluzionând cu o iarnă profundă în adevăratu' sens al cuvântului.

a da, cică ne-au ameninţat polonezii că o să fie frig iarna asta? foarte frig?
ia dă-i încolo şi pe ăştia chiar dacă nu-s eu stelistă.

my last blah:

(nimeni nu mai lipeşte un amărât de afiş)

înghit literele una câte una şi-mi dau seama
că nu am ce face
că moartea trece pe lângă mine ca şi când un om
şi-ar desface umbrela să miroasă
plasticul ieftin al mânerului - patruşcinci de litri de benzină

ştiu că oamenii plâng
dar e ciudat pentru o stradă să ţină
loc de umeri şi scări de bloc

câteva artere de sânge închegat - femeia obosită urcă-n grabă
se trezeşte fără adăpost în faţa unor ochi închişi
ferestrele sparg vase de porţelan şi mâinile se-adună
repede la ochi să nu simtă
decât muzak-ul unei nopţi uscate

să nu intre prea mult frig şi electricitate când sângele
urcă prin minte ca o sevă bătrână
să nu faci paşi prea mari când te îndepărtezi
de la neon când întorci tigaia şi observi că mâinile s-au lipit de ea
în disperarea că o să te ridici şi că
toate crăpăturile din pardoseală vor mirosi a
ora când te-ai născut şi când ai văzut cum arată o fereastră
albă, era albă nu-i aşa

şi când umblam pe holuri căutând halatul
ai uitat că am trecut pe lângă tine
nu te cunoşteam oricum foşnindu-mi singurătatea
de închiderea spitalului

3 comentarii: