joi, 30 decembrie 2010

să vină 2011!

Da, lista mea de priorităţi începe tot cu 1 (dar nu orice fel de 1, vezi N.S.) anul ăsta şi evoluează ca după tema simfonică abia coaptă, organizing chaos and making me dream even more in this fake environment, cei 4 pereţi magnetizaţi de punctele cardinale (nici măcar).

Merry new year and happy summer holidays, că de ce urmează până atunci mi-e frică să vorbesc.

Hai că parcă e prea scurt post-ul ăsta. Şi da, nu mai scriu în pseudopoezii, it's just not THAT time of the year când dezinvoltura e la ordinea zilei. Să povestesc câte puţin din anul ăsta? Păi.

am fost în multe locuri (vezi vacanţa de vară) dar Anglia rămâne sufletul meu
am chiulit de la şcoală în scopuri olimpice vreo lună şi - ain't that cute; am zis că nu mai fac aşa ceva cât oi mai trăi cele 7ore pe zi în cara
am învăţat să merg pe bicicletă 
şi să patinez (acum în decembrie, după mers de 2 ori la patinoar şi vreo 15 căzături; să sperăm că a treia oară îmi iau zborul :D)
am (re)întâlnit tot felul de oameni; some things never change, do they? chiar dacă ai impresia că uiţi câteodată ceva important, până la urmă se întoarce la tine
mi-am dat seama că nimic nu e sută la sută într-un fel anume favorabil mie; mereu va fi ceva ne-ok, dar trebuie să vezi în general ce-ţi convine şi să nu-ţi pese de restul problemelor
am făcut un ghiveci muzical în mintea mea începând cu formaţii gen metallica, disturbed, trecând prin chillout-uri, acid jazz-uri, summer pop charts (teenage dream ruled my autumn, and so did just the way you are!) şi terminând cu maratoanele de muzică clasică de pe mezzo; mă văd sincer peste vreo 20 de ani făcând ceva totally related to music, chiar dacă acum visez arhitectură şi-mi îndrept sincer toată mintea spre-

A da, m-am hotărât că vreau să fac arhitectură. There, i said it.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu