marți, 4 ianuarie 2011

primele semne ale sfârşitului iubirii dintre nori şi un ceas de buzunar (ce mai titlu bre)

ne apropiem încet de foc ne arde
ca pe nişte calorii defrişate din borcanele cu gem şi
nu-mi pasă dacă azi e ultima zi în care
se cântă despre fericire

ce-ar fi să ne ţinem de o singură mână n-ar mai fi
atât de frig pe cât pare
cu cealaltă am arunca îngerii pe patinoar
şi am râde

pentru că i-ar călca maşina
pentru că i-ar călca lamele tocite şi ar ieşi
cel mai frumos cântec de crăciun am crede din nou
că ne-am născut deja morţi şi fără rost
s-ar uita oamenii la noi ca la primul film mut

ne-ar sta bine cu un cerc deasupra capului ar fi cazul
să ne dea afară de atâta lumină
dar ceva-mi spune
că noi nu mai coborâm din roata asta în zilele în care oamenii vorbesc
despre lucruri mai sfinte ca niciodată
aşa că hai să spunem noi o poveste pe care s-o creadă
şi copiii noştri când or să-ntrebe

ce-i ăla un înger
mort

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu